نمایش "دوباره اون آهنگ رو بزن سم"

خرید بک لینک

نمایش دوباره اون آهنگ رو بزن سم با طراحی و کارگردانی داود بنی اردلان و بازی امیر مهدی ژوله، الناز حبیبی، پژمان جمشیدی، بهاره رهنما، آندِریا نوشاد در تالار حافظ بنیاد رودکی به روی صحنه رفته است

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...

ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: جباری بازدید: 188 تاريخ: شنبه 16 مرداد 1395 ساعت: 21:44

صفحه بندی