شهرداری گرگان برنامه ی سلامت و خانواده را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ به نقل از مركز ارتباطات و اطلاعات روابط عمومي شهرداري گرگان؛ خانه ی فرهنگ جوان شهرداری گرگان این برنامه را با حضور 80 تن از شهروندان اجرا کرد.
این برنامه باهدف برخورداری شهروندان گرگانی از تغذیه ی سالم برگزار شد.
همچنین از کودکان شرکت کننده نقاشی هایی در زمینه ی تغذیه ،خوراکیهای سالم و ناسالم کشیدند که در پایان به چند نفر از این دانش آموزان جوایزی اهداشد.
انتهای پیام/م
کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...
ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: جباری بازدید: 196 تاريخ: يکشنبه 17 مرداد 1395 ساعت: 17:30