اشتغال بیش از 8 هزار نفر

خرید بک لینک

از ابتدای سال تاکنون برای 8 هزار و 339 نفر در هرمزگان شغل ایجاد شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،مدیر کل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: برای این افراد 115 میلیارد تومان تسهیلات در زمینه های مشاغل خانگی ،کسب و کارهای خرد و خود اشتغالی اختصاص یافته است.
سلیمی افزود: دستگاه های اجرایی موظف هستند تا پایان امسال برای 70 هزار نفر شغل ایجاد کنند .
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فارغ التحصبلان دانشگاهی نداشتن شغل است گفت : با تشکیل کمیته اشتغال زمینه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی با کمک جهاد دانشگاهی براساس بازار کار فراهم می شود .
مدیر کل اداره تعاون کار ورفاه اجتماعی هرمزگان افزود : هر دستگاه اجرایی اگر به مدت 6 تا 12 ماه فارغ التحصیلان دانشگاهی را به عنوان کاروز جذب کند از تسهیلات بلاعوض بهره مند می شوند .
انتهای پیام/ز

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...

ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می‌کنید

برچسب: ممنوعیت اشتغال بیش از یک شغل, نویسنده: جباری بازدید: 308 تاريخ: دوشنبه 1 شهريور 1395 ساعت: 13:23

صفحه بندی