ظریف کوبا را به مقصد نیکاراگوئه ترک کرد

خرید بک لینک

وزیر امور خارجه کشورمان در دومین مقصد از سفر دوره ای خود به آمریکای لاتین، از کوبا عازم نیکاراگوئه شد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در ادامه این سفر پس از نیکاراگوئه به اکوادور، شیلی و بولیوی و ونزوئلا خواهد رفت و با مقامات این کشورها راههای گسترش مناسبات دوجانبه تهران با کیتو، سانتیاگو، لاپاز و کاراکاس و تحولات منطقهای و بینالمللی را بررسی میکند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران که پس از اجرای برجام سفرهای دورهای به جنوب شرق آسیا، اقیانوسیه، اروپا و غرب آفریقا داشت.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...

ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: جباری بازدید: 251 تاريخ: سه شنبه 2 شهريور 1395 ساعت: 7:16

صفحه بندی