افتتاح ۲ مهدکودک و یک مرکز نگهداری معلولین ذهنی در رامشیر

خرید بک لینک

در ششمین روز از هفته دولت، ۲ مهدکودک و یک مرکز نگهداری معلولین ذهنی در رامشیر افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ در ششمین روز از هفته دولت، ۲ مهدکودک در روستاهای ابودبیان و پیروز آباد واقع در بخش مرکزی رامشیر و یک مرکز نگهداری معلولان ذهنی پسر در شهر رامشیر به افتتاح رسید.

این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۴۵۰ میلیون ریال تکمیل یافته است.

این مراسم با حضور سعید فیوضی فرماندار، حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

انتهای پیام/

کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3...

ما را در سایت کرج نیوز | اخبار کرج | ورزش 3 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: جباری بازدید: 294 تاريخ: يکشنبه 7 شهريور 1395 ساعت: 21:28

صفحه بندی